Mitä Gebhardin Hedvig ja Hannes asiasta ajattelisivat?
Raahen Prisman logon yläpuolelle liiketalon ulkoseinään on ilmestynyt Veikkauksen logo!
Melkoinen harkitsemattomuus, tyylirikko vailla vertaa.
Veikkaus on monen ihmisen harrastusta ja leikkimielistä jännittämistä. Yhtä monet eivät ole ottaneet veikkaamista omakseen siihen liittyvien uhkapelin luonteisten ilmiöiden ja muiden riippuvuuksien takia siitä huolimatta, miten hyvään tarkoitukseen voittovaroja käytetään.
Kummassakaan tapauksessa veikkauskuponkien jättöpaikan mainos ei näytä luontevalta osuustoiminta-aatteelle perustuvan Arinan liiketalon julkisivun seinässä, vieläpä saumattomasti S-kauppaketjun Prisman omaan logoon liittyen, heti sen yläpuolella.
Veikkauksen mainosta on vaikea sovittaa osuustoiminta-aatteen Suomeen tuoneiden Hedvig ja Hannes Gebhardin henkiseen perintöön.
Hakusana sermones.fi:n artikkeleihin: gebhard